Passer au contenu principal

Clustermanager Dienstencheques

Employeur
Synergie Careers
Lieu
Grimbergen
Salaire
Een verantwoordelijke en aantrekkelijke functie in een bedrijf dat in jou gelooft; Competitief s...
Date de clôture
26 mars 2025
Voir plus de catégoriesVoir moins de catégories
Fonction
Achat / Vente, Service clientèle
Secteur
Industrie, Automobile
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Bedrijfsomschrijving

Voor een Belgische familiale groep met meer dan 35 jaar ervaring in verschillende activiteiten (Industry, Facility, Building en Home) zijn wij op zoek naar een Clustermanager Dienstencheques. Deze groep verenigt vandaag maar liefst 48 bedrijven onder één dak en biedt een stabiele en dynamische werkomgeving voor hun medewerkers.

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een succesvolle organisatie? Dan is deze functie echt iets voor jou!

 

Functieomschrijving

Als Cluster Manager neem je het heft in handen en draag je bij aan het succes van het kantoor in Grimbergen. Je speelt een cruciale rol als schakel tussen particuliere klanten, huishoudhulpen en je team van drie consulenten. Samen werk je aan vier kerngebieden:

  • Personeelsbeheer: delegeren van taken, communicatie, coaching en ondersteuning, feedback, evaluatie, individuele en collectieve ontwikkeling, teammotivatie, enz.
  • Commercieel beheer: ontwikkeling van de dienstencheques activiteit (nieuwe en bestaande klanten), marktontwikkelingsplan, onderhouden van langetermijnrelaties met klanten en huishoudhulpen, netwerking, enz.
  • Financieel beheer: opstellen, opvolgen en bijsturen van de jaarlijkse begroting, rapportering, opvolgen van de winstgevendheid van klanten en huishoudhulpen, enz.
  • Operationeel beheer: coördineren en organiseren van teamactiviteiten, beheren van wervingscampagnes, ziekteverzuim en klachten. Ontvangen en begeleiden van nieuwe medewerkers.

Functie-eisen

Als Clustermanager ben je verantwoordelijk voor de groei en rentabiliteit van het agentschap.  Als een echte ondernemer ontwikkel je het bedrijf, ben je de tussenpersoon voor particulieren en huishoudhulpen en stuur je je personeel aan met het oog op het behalen van resultaten. 

  • Bachelor- of masterdiploma in management, marketing, communicatie, personeelszaken, public relations of een vergelijkbaar terrein
  • Ervaring in de uitzend-/dienstensector OF je hebt commerciële ervaring in de verkoop van diensten.
  • Je bent resultaatgericht en analytisch.
  • Mensen motiveren en inspireren zit in je genen en je hebt gedegen ervaring als people manager.
  • Je bent een echte ondernemer. Je weet wel wat van klantenbinding en prospectie schrikt je niet af.
  • Goede interpersoonlijke vaardigheden en kunt werken in een multiculturele omgeving.

 

 

Arbeidsvoorwaarden

Een verantwoordelijke en aantrekkelijke functie in een bedrijf dat in jou gelooft;

  • Competitief salaris tot €4500 bruto.
  • Extra voordelen: €150 forfaitaire vergoeding, bedrijfswagen met tankkaart, laptop, gsm met abonnement, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques (€4 na 6 maanden), 6 RTT-dagen en een jaarlijkse prestatiebonus.
  • Uitdagende en afwisselende functie met doorgroeimogelijkheden.
  • Een stimulerende werkomgeving binnen een familiale Belgische groep met meer dan 35 jaar ervaring.

Overtuigd? Neem contact met ons op en wie weet ben jij wel de nieuwe clustermanager!

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte