Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Accountant regio Ronse

Employeur
Actief Interim Geraardsbergen
Lieu
Ronse
Salaire
- Een vast contract teken je na een geslaagde selectieprocedure.  - Een werkomgeving waar je...
Date de clôture
16 mars 2025
Voir plus de catégoriesVoir moins de catégories
Fonction
Finance / Comptabilité, Comptable
Secteur
FMCG, Alimentation
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Als boekhouder kom je bij onze klant terecht binnen een team van 5 collega-boekhouders. Binnen dit team heeft iedereen zijn/haar verantwoordelijkheid in het beheren van de toegewezen dossiers.
Je speelt in jouw functie een sleutelrol in de ondersteuning van de Finance Manager bij de consolidatie van de verschillende entiteiten binnen de groep (internationale organisatie).
Wil jij jouw financiële expertise inzetten en meebouwen aan de groei van de organisatie? 

We geven je graag een inzicht in jouw takenpakket:

- Je verwerkt facturen en beheert leveranciersbetalingen.
- Leveranciersbetalingen bereid je voor en je onderhoudt contacten met de leveranciers waar nodig inzake betalingen.
- Je waarborgt correcte BTW-aangifte en wettelijke rapportages (klanten listings, instrastat aangiftes)
- De maand- en jaarafsluitingen voer je accuraat uit, inclusief provisies, intercompany reconciliatie,...)
- Je maakt diverse rapporten op.
- Voor je collega's ben je back-up in de andere dossiers, net zoals zij dit voor jou doen.
- Je verzorgt de voorbereidende consolidatiewerkzaamheden:
* beheren van masterdata, mapping tabellen
* lokale productie entiteiten ondersteunen bij consolidatiewerkzaamheden.
* intercompany eliminaties & flows beheren.

Functie-eisen

- Je genoot een opleiding Bachelor Acountancy-Fiscaliteit of kan gelijkaardige ervaring voorleggen.
- Grondig en nauwkeurig werken geeft je voldoening.
- Vanuit je leergierigheid ben je ook bereidt om bijscholing te volgen (bv. BTW-wetgeving,...)
- Je kan en wil graag zelfstandig werken.
- Naast een professionele manier van communiceren in de Nederlandse taal, heb je een goede basiskennis Frans. 
- Een goede kennis Excel heb je en je bent ook vertrouwd met de andere MS Office programma's.

Arbeidsvoorwaarden

- Een vast contract teken je na een geslaagde selectieprocedure. 
- Een werkomgeving waar je opleidingen krijgt die jouw persoonlijke groei stimuleren.
- Je mag rekenen op een correct loon volgens jouw ervaring.
- Naast het brutoloon heb je ook maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, laptop, flexibele werkuren (2 dagen/week is thuiswerk mogelijk) en 12 extra ADV dagen bovenop de 20 dagen wettelijk verlof.

Solliciteren kan via de bijgevoegde link!


Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte