Personal Assistant
- Employeur
- Robert Half
- Lieu
- Brussels
- Salaire
- Negotiable
- Date de clôture
- 21 févr. 2025
Voir plus de catégoriesVoir moins de catégories
- Fonction
- Administration / Secrétariat, Assistance
- Secteur
- Autre
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Robert Half seeks an English/French Personal Assistant to the General Secretary and Administration Officer (m-f-x) for an assignment from February to September.
Our client is a leading European trade association, with contact with 39 countries, located in the heart of Brussels.
The main responsibilities for this job include:
- Administrative support to General Secretary and Deputy General Secretary
- Agenda management.
- Formatting and sending letters and e-mails.
- Liaising with members and EU institutions.
- Coordinating and organizing business travels.
- Handling various ad-hoc tasks on request.
- Administrative coordination of meetings (in-person, online and hybrid), also in the framework of EU projects:
- Practical arrangements (invitations, registration, venue, hotel, technical equipment…).
- Follow-up of meetings.
- Ensuring effective communication with members
The requested qualifications for this job include:
- A bachelor's degree in administration or relevant experience.
- 1-5 years' experience in administration, preferably in a European or international work environment.
- Excellent knowledge of MS Office tools.
- Fluency in English, with a good knowlegde of French.
- Strong organizational skills with a problem-solving attitude and an ability to prioritize daily workloads in a fast-paced environment.
- Ability to work to tight deadlines.
- Balance between being a team player and able to work independently.
- Strong attention to detail, proactivity, open-mindedness.
- Excellent communication and interpersonal skills.
What does the company offer?
- A prestigious role in a multi-country European organization.
- Integration in a supportive team.
- A full-time contract of 35H/Week.
- A competitive salary package & benefits (Lunch vouchers, eco vouchers, home allowances, full refund of transport costs, 10 days of Home Work / month, etc.)
Are you interested in this vacancy? Apply today!
Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at https://www.roberthalf.com/be/en/privacy.
Entreprise
Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).
Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.
- Téléphone
- +3242255211
- Lieu
-
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE
Postulez pour Personal Assistant
Vous avez déjà téléchargé un CV? Connectez-vous pour postuler instantanément
Les champs marqués d'un astérisque (*) sont obligatoires
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte