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Cette offre a expiré

Trilingual FR/NL/EN Management Assistant - Brussels

Employeur
Robert Half
Lieu
Brussels
Salaire
Negotiable
Date de clôture
9 mai 2024

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Fonction
Administration / Secrétariat, Office Management
Secteur
Autre
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

Robert Half is currently recruiting a Trilingual FR/NL/EN Management Assistant with a first experience(M/F/X) for an international company located in the heart of Brussels.

Our client is a large company active in the real estate sector.

Our client is easily reachable with public transports and famous in its field. This young and dynamic company is offering a 6 months' contract.

The main responsabilities for this job include:

  • Screening incoming telephone calls, dealing with queries and enquiries, or referring callers to the managers
  • Drawing up brochures of rental/sales files of retail properties, determining mailings and follow-up, drawing up contractual documents, following up rental and sales deals
  • Managing figures and incoming / outgoing invoices
  • Preparing internal and external documents, i.e., marketing mailings, PowerPoint presentations, reporting documents in Word, Excel spreadsheets, leads, expansion plans
  • Co-ordinating arrangements for a variety of internal / external meetings and events and collecting appropriate material, making sure all meetings run smoothly and following through with detailed minutes
  • Supporting the team director and the commercial team with their daily schedule : , e-mail management, organizing trips, team events, drawing up the agenda and report on internal meetings
  • Managing and updating our Database

The requested qualifications for this job include:

  • You have preferably a Bachelor in Administration or relevant experience
  • You are trilingual French, Dutch and English
  • You are an advanced user of the Microsoft Office Tools (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
  • You are well organised and are able to manage priorities
  • You have excellent communication skills and able to build relationships with your professional contacts (colleagues, customers, suppliers)
  • You are creative and open to acquire new skills

Are you interested in this challenging position? Or would you like to have more information? Do not hesitate to send us your application.

Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at https://www.roberthalf.com/be/en/privacy.

Entreprise

Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).

Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.

Nous trouver
Téléphone
+3242255211
Lieu
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE

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