Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Support Officer (Mail,Phone and Chat)

Employeur
Page Personnel Belgium
Lieu
Belgique
Salaire
€2800 - €3000 per month
Date de clôture
4 janv. 2024

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente, Service clientèle
Secteur
Médias Entertainment / Communication, Marketing
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

Excellente opportunité qui offre des perspectives de carrière dans le service clientèle, offrant des possibilités d'évolution et de croissance professionnelle.

Client Details

En mettant l'accent sur l'expérience client, la société propose un service haut de gamme, avec des installations modernes et une attention particulière portée à la satisfaction des client.
Situé à Bruxelles, proche de la gare du midi.

Description

Bij het team "Phone" staat u in voor:

  • Verkoop en dienst na verkoop: telefonische verkoop van producten/diensten, deskundige adviesverlening aan klanten en beheer van naverkoopdossiers om de doelstellingen van de organisatie te helpen verwezenlijken.
  • Behandeling van vragen en klachten: binnen een beperkt tijdsbestek een hoogwaardig antwoord bieden op vragen van de klanten, hoofdzakelijk per telefoon en indien nodig via andere communicatiekanalen, om de klantenrelatie te onderhouden in overeenstemming met de vastgelegde normen en de vereiste reactiviteit.
  • Kennisbeheer: uw vakkennis en technische vaardigheden op het gebied van Customer Service ontwikkelen en onderhouden, om ze maximaal en optimaal toe te passen binnen de organisatie.

Bij het team "Written" staat u in voor:

  • Behandeling van dossiers: binnen een beperkt tijdsbestek een hoogwaardig antwoord bieden op vragen van de klanten via verschillende communicatiekanalen, om de klantenrelatie te onderhouden in overeenstemming met de vastgelegde normen en de vereiste reactiviteit.
  • Beheer van informatievragen, dienst na verkoop en verwante taken: informatie verstrekken over producten/diensten, klanten deskundig advies verlenen en naverkoopdossiers beheren om de doelstellingen van de organisatie te helpen verwezenlijken.
  • Kennisbeheer: uw vakkennis en technische vaardigheden op het gebied van Customer Service ontwikkelen en onderhouden, om ze maximaal en optimaal toe te passen binnen de organisatie.

Profile

  • Als echte polyglot bent u trots op uw mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid: u beheerst het Frans, het zn het Néederlands en/of Engels.
  • U hebt een perfecte computerkennis; kennis van een CRM-tool is een troef.
  • U bent klantgericht en hebt een goed gevoel voor dienstverlening.
  • U bent oplossingsgericht en kunt autonoom en efficiënt werken.
  • U beschikt over uitstekende communicatievaardigheden en u werkt graag in teamverband.
  • U bent bereid om in shiften (7.30 uur -15.30 uur of 12.30 uur - 20.30 uur voor het "Written" team en shiften van 8 uur tussen 7 uur 's morgens en 10 uur 's avonds voor het "Phone" team) en twee weekends per maand te werken.

Job Offer

  • Een maandelijks salaris vanaf €2800 bruto (inclusief bonussen), variabel naargelang uw profiel en vaardigheden
  • Talrijke aanvullende voordelen zoals: verzekeringen, maaltijdcheques, ecocheques, vervoerspassen, bonussen
  • Unieke reisfaciliteiten zodat u in Europa kunt reizen
  • Een groot aantal vakantiedagen voor een beter evenwicht tussen werk en privéleven
  • Een flexibel werkbeleid aangepast aan uw levensritme
  • Een dynamisch opleidingsplan om uw vaardigheden te verbeteren
  • Een vriendelijke werkomgeving en een hecht team dat op u wacht

Entreprise

At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world.  We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.

As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.

We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support

Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.

Nous trouver
Website
Téléphone
+32 2 290 97 26
Lieu
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte