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Cette offre a expiré

BPE Coordinator

Employeur
Profile Group
Lieu
Bruxelles
Date de clôture
9 oct. 2023

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Fonction
Administration / Secrétariat, Administration générale
Secteur
Soins de santé / Bien-être, Médical / Paramédical
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Anglais

Détails de l'offre

 

Function

 

 

  • Supporting the Project Managers Community & National Medicines Verifications Organisations (NMVOs) by collecting and preparing materials for monthly meetings, handling NMVOs’ requests and coordinating pan-European activities
  • Following up on defined action items from various meetings, workshops, etc.
  • Developing and disseminating communication materials to increase EMVO’s visibility
  • Preparing various meetings, trainings, workshops and webinars
  • Coordinating cross-project activities & representing EMVO
  • Supporting the alignment and improvement of business processes
  • Preparing and maintaining the Standard Operating ProceduresWork Instructions and user manuals.

 

Profile

 

 

You are/you have:

  • Bachelor or Master’s degree in Business Administration, International relations, or Communication related field or have gained significant experience through your previous work/intership
  • Highly proficient working with Microsoft 365 Package (PowerPoint, Excel, Word)
  • Knowledgeable about WordPress, , and various online tools (e.g., SharePoint, Canva, MailChimp, SurveyMonkey, Twitter, LinkedIn, etc.)
  • Strong writing, editing, and design layout skills
  • Excellent planning and management skills
  • Proactiveness, creativeness, and innovation.

 

Offer

 

 

  • As the Business and Partner Coordinator at EMVO, you will join a stable, multicultural, environment and you will work in an industry that is vital for today’s evolving society.
  • EMVO will also offer you:  
    • challengingpermanent position working with ground-breaking systems in major projects 
    • A full-time job (40h/week)
    • 32 holidays
    • An attractive remuneration package including meal vouchers, eco vouchers, group insurance, (pension, death and invalidity), health insurance, (hospitalisation and ambulatory), public transport subscription and Homeworking, up to 4 days a week
    Hiring Process

    -          The hiring process will take around 3 weeks  

    -          The interview will be conducted by the HRA Team and the BPE Team 

    -          Do not hesitate to call MARISA JIMENEZ SANCHEZ on + 32 2 657 51 71 if you have any questions

     

    Call to action

    -          Please upload your CV via the Apply Now button  

    -          Best of luck with your application!

 

Languages

 

 

  • Excellent written and spoken English - absolutely vital to join this multicultural team where English is the working language

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